سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان گفت: برنامه‌های هشت‌گانه در قالب برنامه‌های عملیاتی تحول آموزشی را در این دوره دنبال می‌کند.

فاطمه عبیری سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان در نشست تحولی با روسا و کارشناسان معاونت ابتدایی و برنامه‌ریزی با هدف اقدامات تحولی در سال ۱۴۰۲، گفت: برنامه‌های هشت گانه معاونت ابتدایی استان سمنان در سال جدید در قالب برنامه عملیاتی شامل کاهش نرخ تکرار پایه و ترک تحصیل، توجه ویژه به توانمندسازی معلمان مدارس و مربیان کودکستان ها، توجه به شور و نشاط و آرامش روانی در مدارس، سبک‌سازی کیف دانش آموزان، آموزش مهارت زبان فارسی با رویکرد ترکیبی، ارتقا شایستگی‌های اجتماعی و ارتباطی دانش آموزان و انس و فهم قرآن است که همه برنامه‌ها با رویکرد تمام‌ساحتی و رشد تولید پیگیری می‌شود.

وی ابراز داشت: برنامه ریزی‌های به عمل آمده در سال جدید پیشرفت‌های مثبت و تحولی در حوزه آموزش ابتدایی رقم می‌زند به گونه‌ای که بتوان با همت دغدغه‌مندان عرصه تعلیم و تربیت به تربیت تمام‌ساحتی و افزایش نشاط و معنویت دانش آموزان کمک کرد.

وی افزود: ۷۰ هزار دانش آموز در بیش از ۴۵۰ مدرسه استان سمنان نوروز امسال مجری طرح «مهمانی در مهمانی» با محوریت مهمانی خدا بودند که طی این برنامه، دانش آموزان در مهمانی طبیعت به استقبال مهمانی خدا رفتند و لحظات ناب معنوی و خاطره انگیز عاشقی با خداوند را در قالب‌های مختلف ثبت و ضبط کردند.

عبیری راه اندازی کارگروه کوثر قرارگاه استان سمنان را با هدف احصا مسائل و مشکلات نظام بانوان استان سمنان از اقدامات ویژه‌ای دانست که موجب بکارگیری ظرفیت‌های بانوان در شکل گیری تمدن نوین اسلامی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار