رئیس اورژانس کرمان گفت: از۲۴ اسفند پارسال تا ۱۴ فروردین امسال، ۲ هزار و ۴۲۳ نوزاد در استان کرمان به دنیا آمدند.

سید محمد صابری گزارش آماری تجمیعی سلامت استان کرمان در طرح سلامت نوروزی را از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۲۴ اسفند پارسال تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۱۴ فروردین امسال را به شرح زیر اعلام کرد.

او با اشاره به اینکه طی این مدت ۸۳ نفر بر اثر تصادف و ۵۳۶ نفر بر اثر عوامل دیگر جان خود را از دست داده اند، گفت:  طی این زمان، ۲ هزار و ۵۵۲ مصدوم تصادفی و ۳ هزار و ۹۳۰ بیمار غیر تصادفی به همت اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس اورژانس کرمان بیان داشت: طی این زمان ۸۹۹ مصدوم تصادفی و ۴ هزار و ۷۷۵ بیمار غیرتصادفی به همت تیم‌های اورژانس در محل درمان شدند.

او تعداد بازدید از بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی را ۶۳۰ مورد، تعداد کل مراجعین به اورژانس بیمارستان‌ها را ۲۲۶ هزار و ۵۵۳ نفر، تعداد بیماران سرپایی اورژانس بیمارستان‌ها را ۱۹۸ هزار و ۹۶۹ نفر، تعداد بیماران بستری شده در اورژانس بیمارستان‌ها را ۲۷ هزار و ۴۵۰ نفر، تعداد بیماران منتقل شده به بخش‌های ویژه را هزار و ۶۲۰ نفر و تعداد بیماران منتقل شده از اورژانس به بخش‌های عادی را ۸ هزار و ۷۶ نفر اعلام کرد.

صابری با اشاره به اینکه طی ۲۴ اسفند پارسال تا ۱۴ فروردین امسال ۲ هزار و ۴۲۳ نوزاد در استان کرمان به دنیا آمدند، گفت: طی این مدت همچنین ۲ هزار و ۹۳۰ مورد عمل جراحی اورژانسی، ۳ هزار و ۵۷۱ مورد عمل جراحی غیراورژانسی و ۷۱۸ مورد اعزام‌های بین بیمارستانی انجام گرفته است.

او همچنین به ۶۰ مورد احیای موفق طی این بازه زمانی اشاره کرد و بیان داشت: در این مدت ۳۰ هزار و ۳۶۶ مورد بازدید‌ بهداشتی از اماکن صورت گرفته است که طی این بازدید‌ها ۴۶ هزار و ۷۷۸ کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع آوری و ۶۰۵ مرکزمتخلف تعطیل شده است.

رئیس اورژانس کرمان همچنین تعداد بازدید‌های حوزه غذا و دارو را طی ۲۴ اسفند پارسال تا ۱۴ فروردین امسال را ۱ هزار و ۳۵۰ مورد عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار