رضایی گفت: با اجرای تفاهم‌نامه ۳ جانبه آموزش و پرورش با سازمان ملی ثبت اسناد و بنیاد مسکن، فرایند دریافت اسناد املاک آموزش و پرورش کرمان شتاب می‌گیرد.

رضا رضایی در دیدار با مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان از تعامل و همکاری اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با آموزش و پرورش در زمینه اخذ سند مالکیت اراضی و املاک قدردانی کرد و گفت: آموزش و پرورش استان کرمان بیش از ۵ هزار و ۳۶۲ ملک آموزشی و پرورشی دارد.

او افزود: بیش از یک هزار و ۸۰۰ ملک آموزش و پرورش استان کرمان در مناطق روستایی هستند که اخذ سند رسمی برای املاک آموزش و پرورش به ویژه مناطق روستایی طی امسال در اولویت برنامه‌ها و فعالیت‌ها قرار دارد.

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان با اشاره به اینکه حدود نیمی از املاک آموزش و پرورش استان کرمان فاقد سند هستند، بر تداوم جلسات کمیته استانی مستندسازی املاک فاقد سند آموزش و پرورش تاکید و اظهار امیدواری کرد: با شناسایی و رفع مشکلات، شاهد تحرک بیشتر در صدور املاک فاقد سند باشیم.

او پیش بینی کرد: در صورت همکاری بنیاد مسکن و ثبت اسناد تا ۲ سال آینده، همه املاک آموزش و پرورش در اقصی نقاط استان پهناور کرمان سند دار شوند.

مهدی محمدی، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان نیز در این دیدار گفت: آماده هر گونه همکاری با آموزش و پرورش برای تسریع در صدور اسناد مالکیت مدارس در سطح استان هستیم.

او با بیان اینکه در شهرستان‌ها و مناطق اگر اشکال و موانعی در امر مستندسازی املاک آموزش وپرورش وجود داشته باشد، شخصا پیگیری می‌کنم تا در انجام امور تسریع شود، بیان کرد: بنیاد مسکن پرونده‌های تحویلی آموزش وپرورش را با سرعت پیگیری خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار