️رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: از آغاز طرح سفر‌های نوروزی تاکنون ۴۹۵ هزار و ۹۸۲ تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ در این استان گرفته شده است.

علی شادفر گفت: همزمان با آغاز طرح سفرهای نوروزی (۲۴اسفند سال گذشته تاکنون) ۴۹۵هزار و ۹۸۲تماس با سامانه۱۴۱گرفته شده که از این میان هشت هزار و۱۵۲ تماس توسط اپراتورهای سالن مانیتورینگ این اداره پاسخ داده شده است.

او افزود : سامانه تلفن گویای۱۴۱ آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها، انسداد یا محدودیت تردد در محورها و سایر اطلاعاتی چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود وغیره را به تماس‌گیرندگان ارائه می‌کند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر را نیز دارد، افزود: کارشناسان اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای هستند.

شادفر در ادامه اوج تردد خودرو در محورهای مواصلاتی البرز در ایام تعطیلات نوروز را ساعت۷ تا۸صبح روز چهارشنبه۲۴اسفندماه سال۱۴۰۱در محدوده آزادراه کرج- تهران محدوده شهرک خاتم با۱۰هزار و۵۳۸تردد اعلام کرد و گفت: پرترددترین مسیر در این ایام آزادراه کرج- قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری با متوسط تردد  ۶ هزار و سه خودرو در ساعت بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های البرز گفت: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه۱۴۱دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.

او افزود: اطلاعات جاده‌ای از طریق درگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir و اپلیکیشن تلفن همراه۱۴۱ نیز قابل دسترسی و استفاده هموطنان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.