جانشین پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به تداوم موج بازگشت مسافران نوروزی گفت : به نظر می‌رسد این موج تا اواخر وقت فردا (۱۵ فروردین) ادامه داشته باشد.

عبدالحسین زارع جانشین پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به برقراری ترافیک روان در تمامی محور‌های استان گفت : بطور معمول در بعدازظهر‌ها شاهد افزایش ترافیک هستیم و با توجه به موج بازگشت مسافران به نظر می‌رسد که بعدازظهر امروز و فردا هم همچنان افزایش ترافیک داشته باشیم.

وی افزود: موج بازگشت مسافران نوروزی که از دو سه روز قبل آغاز شده امروز و فردا هم ادامه داشته و به نظر می‌رسد تا اواخر وقت فردا به پایان برسد.

زارع با توجه به شلوغی محورها، از رانندگان خواست تا در این شرایط از هرگونه شتاب و عجله برای برگشت خودداری کنند.

وی بر لزوم زمان‌بندی بازگشت از سفر‌های نوروزی تاکید کرد و گفت: رانندگان باید پس از هر دو ساعت رانندگی حتما ۱۵ تا ۲۰ دقیقه توقف کرده و به استراحت بپردازند.

زارع گفت: متاسفانه در نوروز امسال عمده تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان بود، بنابراین توصیه اکید این است که رانندگان حتما در طول مسیر استراحت کرده و به هیچ عنوان در حالت خواب آلودگی رانندگی نکنند.

جانشین پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی تردد‌ها در نوروز امسال، گفت: خوشبختانه علی رغم این میزان افزایش تردد، کاهش ۳۵ درصدی را در مجموع تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: شلوغ‌ترین محور‌ها طی این مدت محور کرمانشاه-بیستون-همدان، بیستون-سنقر و محور‌های منطقه اورامانات و محور کرمانشاه-کامیاران بوده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.