استاندار فارس گفت: سه موضوع کمبود تخت، تجهیزات پزشکی و کمبود پرستار از اصلی‌ترین مشکلات بیمارستان نمازی شیراز است.

محمدهادی ایمانیه همزمان با آخرین روز‌های تعطیلات نوروز، در بازدید سر زده از اورژانس بیمارستان نمازی، ضمن خدا قوت به پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان این مجموعه، گفت: اورژانس این بیمارستان، خصوصا در ایام تعطیلات رسمی محل مراجعات مکرر و بسیاری از مردم استان است.

استاندار فارس به کمبود تخت در بیمارستان نمازی اشاره کرد و افزود: به همین دلیل و حمایت‌های دولت محترم، عملیات اجرایی احداث دو بیمارستان به نام محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها آغاز شده است.

ایمانیه مشکل دوم این مجموعه را کمبود پرسنل بویژه پرستار عنوان کرد و گفت: در این خصوص ان شاءالله با تدابیر دولت محترم و مجلس شورای اسلامی این مشکل نیز مرتفع شود.

او، مشکل سوم موجود در بیمارستان را، تجهیزات پزشکی یاد کرد و گفت: تدابیری اتخاذ کردیم تا موضوع کمبود تجهیزات پزشکی این بیمارستان خصوصا برای بخش اورژانس حل شود تا بالاترین و با کیفیت‌ترین خدمات در جهت سلامتی مردم ارائه شود.

نماینده عالی دولت در فارس گفت: باید خدا قوت عرض کنم خدمت این عزیزان، که در ایامی که بسیاری از هم استانی‌ها مشغول مسافرت و تفریح هستند با تمام قوا پای سلامت مردم ایستاده اند و شب و روز و زندگی، راحتی و جوانی خود را صرف مردم می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
مفتکی ک این کارو نمیکنن.چند هزار برابر یک کارگر ساده حقوقشو میگیرن
آخرین اخبار