مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: در طرح نوروزی که از ۲۴ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا امروز ادامه داشت، ۱۰۲ عملیات امدادرسانی انجام شده که ۴۰ مورد آن حوادث جاده‌ای بوده است.

حمید محبوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: طی طرح نوروزی این سازمان، به ۱۳۲ نفر از مصدوم شدگان امدادرسانی شده که ۳۵ مورد سرپایی و ۲۵ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

وی افزود: طی این عملیات‌ها با وجود تلاش‌های انجام شده، ۱۰ نفر جانشان را از دست داده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در این حوادث، ۲۲۶ نیروی عملیاتی ایفای نقش کرده که نشان از خستگی ناپذیربودن امدادگران هلال احمر این استان بوده است.

محبوبی ادامه داد: خوشبختانه امروز در روز طبیعت هیچ گونه حادثه‌ای که نیاز به انجام عملیات از سوی هلال احمر باشد پیش نیامد.

وی با اشاره به حضور شبانه‌روزی جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی نوروزی گفت: امروز یک مورد از این اتفاقات در حوادث برف و کولاک بوده که از سمت هلال احمر امدادرسانی شده است.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی، جمعیت هلال احمر علاوه بر استقرار در پایگاه‌های نوروزی، به شکل ۲۴ ساعته در آماده‌باش بوده و آمادگی حضور برای امداد جاده‌ای و اتفاقات دیگر دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.