از ابتدای اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۲، هفت میلیون و ۶۶۱ هزار و ۸۴۱ تردد در چهارمحال و بختیاری ثبت شده است.

روح‌الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از افزایش ۴.۲ درصدی ورود خودرو به این استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا ۱۴ فرودین ماه خبر داد و گفت: در این مدت یک میلیون و ۸۸۲ هزار و ۱۳۴ تردد ورودی در استان به ثبت رسید.

وی افزود: پارسال در این طرح ۸۴۶ هزار و ۶۰۹ تردد ورودی به چهارمحال و بختیاری ثبت شد که امسال شاهد افزایش ۳۵ هزار و ۵۲۵ تردد ورودی به میزان ۴.۲ درصد بودیم.


بیشتر بخوانید


غلامی اضافه کرد: همچنین ۷۹۰ هزار و ۵۶۸ تردد خروجی در استان ثبت شد که با توجه به ثبت ۸۳۶ هزار و ۶۳۴ تردد خروجی سال گذشته کاهش ۵.۵ درصدی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: میزان کل تردد‌های استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۲ در استان به هفت میلیون و ۶۶۱ هزار و ۸۴۱ مورد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار داشت: بیشترین تردد‌های ثبت شده امسال در استان مربوط به ۱۳ فرودین بود که میزان کل تردد‌های استان در روز طبیعت به ۴۴۲ هزار و ۷۷۶ مورد رسید و میزان تردد‌ها در روز طبیعت پارسال ۴۳۸ هزار و ۵۳۶ مورد بود که کاهش یک درصدی را نشان می‌دهد.

غلامی اظهار داشت: تردد‌های ورودی به چهارمحال و بختیاری در روز طبیعت امسال با افزایش ۱۴.۵ درصدی به ۴۷ هزار و ۹۶۸ تردد رسید و این در حالی است که سال گذشته ۴۱ هزار ۸۸۶ مورد تردد ورودی به استان در ۱۳ فروردین ثبت شده بود.

وی افزود: تردد‌های خروجی از استان در روز طبیعت امسال به ۵۲ هزار و ۳۷۱ مورد رسید که با توجه به ثبت ۵۳ هزار و ۶۸۷ مورد مورد تردد خروجی سال گذشته در ۱۳ فروردین ۲.۵ درصد کاهش نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار