شهردار مهاباد با اشاره به فرا رسیدن روز طبیعت و ضرورت حفاظت از محیط زیست گفت: ۱۵ هزار کیسه زباله در مبادی پنج‌گانه خروجی این شهر توزیع شده است.

بابک رستم پور شهردار مهاباد گفت: در راستای حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی تفرجگاه ها، مراکز تفریحی و گردشگری، همکاران ما عصر امروز در خروجی‌های شهر شامل خروجی بە طرف میاندوآب، ارومیه، سردشت، جاده پسوه و مسیر لاچین نسبت به توزیع کیسه‌های پلاستیکی ویژه جمع آوری پسماند اقدام کرده اند.

وی ادامه داد: در همین ارتباط از همه همشهریان و مسافران درخواست داریم ضمن همکاری با نیرو‌های خدمات شهری شهرداری مهاباد مستقر در این خروجی ها، موقع برگشت کیسه‌ها را به صورت سربسته در محل سطل‌های مخصوص پسماند و لوله‌های بتنی مستقر در مسیر قرار دهند تا همکاران پاکبان بلافاصله اقدام به جمع‌آوری و انتقال آن کنند.

شهردار مهاباد با بیان اینکه این اقدام گامی در تقویت مشارکت عمومی در حفاظت از محیط زیست است، افزود: روز بعد از سیزده بدر نیز تمام کارکنان شهرداری به صورت تیم‌های چند نفره جمع آوری زباله در حاشیه شهر و مکان‌هایی که به علت ازدحام جمعیت زباله تجمع شده حضور یافته و اقدام به جمع آوری زباله‌ها می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.