رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ از ۱۵ فروردین خبر داد.

عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون سراسری بر مبنای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دو نوبت برگزار می‌شود.

او ادامه داد: ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری مجازی پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از روز سه‌شنبه مورخ ۱۵ فروردین تا روز دوشنبه ۲۱ فروردین سال جاری از طریق درگاه سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
M
۲۲:۳۴ ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
عرض سلام . کاش سنجش قبل از اینکه چشم بسته قانون شرکت مجدد در کنکور را عوض کند به عواقبش فکر میکرد . متاسفانه طبق دفترچه نوشته شده دانشجویان تمامی دوره ها حتی روزانه بدون انصراف میتوانند در کنکور شرکت کرده وبعد قبولی انصراف بدهند اما این موضوع شاید ظاهرا برای عده زیادی خوشحال کننده باشد اما در اصل اشکال دارد به این دلیل که شخصی که در حال تحصیل دوره روزانه است جای یک نفر را پر کرده و اگر بنابر کنکور مجدد و انصراف باشد تکمیل ظرفیت دانشگاه های دولتی چند سال است که انجام نمیشود و حق بقیه را ضایع کرده، چرا اینقدر بی تفاوت با سرنوشت بقیه بازی میکنند؟ این به دور از انصاف است که عده ای دو بار در یک سال پذیرش شوند و عده ای باید پشت کنکور بمانند ... متاسفم برای سنجش
آخرین اخبار