تیم‌های عملیاتی آتش نشانی اراک در روز طبیعت در نقاط مختلف شهر مستقرند.

آتش پاد سوم محسن فضلی سرپرست سازمان آتش نشانی اراک گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی و ارائه خدمات ایمنی مطلوب و به موقع به شهروندان در روز‌های دوازدهم و سیزدهم فروردین ایستگاه‌های آتش نشانی در حالت آماده‌باش هستند.

فضلی افزود: علاوه بر این ۱۵۰ آتش نشان، تیم‌های عملیاتی به همراه خودرو‌های امداد و نجات جهت امدادرسانی سریع در زمان بروز حوادث احتمالی در نقاط مختلف شهر بخصوص مبادی ورودی و خروجی از جمله جاده فراهان، سه راهی خمین و ابتدای کوی کوثر مستقر شدند. 

او اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، ۵ تیم سیار در این روز با در اختیار داشتن تجهیزات ایمنی و خودرو‌های سبک و موتورسیکلت آتش نشانی با گشت زنی در سطح شهر و پارک‌های محلی آماده خدمت به شهروندان می‌باشند.

سرپرست سازمان آتش نشانی اراک بیان کرد: کارشناسان ایمنی سازمان آتش نشانی اراک در روز‌های پایانی سال از تمامی بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر بازدید ایمنی به عمل آورده و موارد ناایمن را به مسئولین مربوطه جهت رفع در راستای خدمت به شهروندان ارائه نمودند.

او در پایان از بروز ۸ حادثه در این مدت خبر داد و گفت: بیشترین حوادث مربوط به سوانح خودرویی بود که توصیه می‌کنیم رانندگان عزیز صبوری پیشه کرده و با رعایت نکات ایمنی از حوادث احتمالی جلوگیری به عمل آورده تا سالی بدون حادثه را آغاز نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.