سرپرست پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: از امروز صبح پلیس از تردد خودرو‌های کشنده، کامیون، موتورسیکلت، وانت حمل مسافر در جاده یاسوج-اصفهان و یاسوج-بابامیدان جلوگیری می‌کند.

سرهنگ حسن دانایار با اشاره به اینکه امروز به مناسبت روز طبیعت مردم به دامان طبیعت می‌روند، افزود: پلیس در این روز از تردد انواع کشنده، کامیون، موتورسیکلت و وانت‌های حامل مسافر جلوگیری می‌کند.

سرپرست پلیس راه استان می گوید: در صورت مشاهده این خودرو‌ها در جاده یاسوج-بابامیدان و یاسوج-اصفهان توسط پلیس اعمال قانون شده و از تردد آن‌ها جلوگیری می‌شود.

او گفت: لازم است مردم به توصیه‌های پلیس توجه کرده تا از بروز هر گونه حادثه‌ای جلوگیری شود.

سرهنگ دانایار با بیان اینکه اینکه تفرجگاه‌ها در کنار جاده‌های اصلی واقع شده اند، گفت: رانندگان حین پارک، دور زدن و یا دنده عقب حق تقدم را رعایت کنند.

او با بیان اینکه در بین سرنشینان خودرو‌ها کودکان و افراد مسن نیز وجود دارد از آن‌ها خواست هنگام پیاده شدن از خودرو حتما جوانب احتیاط را رعایت کنند.

سرپرست پلیس راه استان گفت: جوانان در این روز از انجام حرکات پر مخاطره مانند حرکات نمایشی، سبقت و سرعت غیر مجاز خودداری کنند تا از بروز اتفاقات ناگوار جلوگیری کنیم.

او از حضور عوامل پلیس راه به صورت پیاده و سواره در جاده‌ها و تفرجگاه‌ها خبر داد و یادآور شد: پلیس ورود و خروج تفرجگاه‌ها را کنترل کرده و با رانندگانی که نظم ترافیکی را بر هم می‌زنند برخورد می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.