استاندار خراسان جنوبی گفت: در استان دستگاه‌های خط مقدم خدمات سفر آمادگی کامل را برای خدمات رسانی دارند.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در حاشیه بازدید میدانی از ایستگاه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان‌های بشرویه و طبس  گفت: با توجه به تعامل و همکاری خوب مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران استان شاهد خدمات‌دهی مناسبی به مسافران نوروزی در فضای معنوی ماه رمضان هستیم.

او افزود: امروز در ادامه بازدید و رصد میدانی که از مجموعه دستگاه‌های اجرایی فعال در ستاد خدمات سفر‌های نوروزی انجام شد صبح در بشرویه حضور یافتیم و سپس با همراهی امام جمعه و فرماندار در طبس بودیم که آمادگی خوب و کاملی در ۲ شهرستان مشاهده شد.

قناعت تصریح کرد: امروز فرصت شد از ایستگاه‌های نوروزی در بشرویه و طبس بازدید شد و تمامی دستگاه‌های خط مقدم خدمات سفر آمادگی کامل دارند و هم‌افزایی و همدلی خوبی ایجاد شده است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به تعامل مدیران با محوریت فرماندار و حمایت‌های پدرانه و معنوی امام جمعه طبس در این شهرستان خدمات‌رسانی خوبی را شاهد هستیم.

او افزود: همچنین ضمن زیارت امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس، دیدار‌های چهره به چهره با مردم انجام شد و ایستگاه‌های نوروزی پیرامون امامزاده فضای شاد و معنوی برای مسافران ایجاد کرده که رضایت گردشگران و زائران را به همراه داشته است.

قناعت عنوان کرد: این موضوعات نشان می‌دهد که تمام هم و غم استان بر خدمات‌دهی مناسب به مسافران نوروزی است.

استاندار خراسان جنوبی به بازدید از فرودگاه و راه‌آهن طبس اشاره کرد و گفت: محوطه‌ای در راه‌آهن به مساحت هشت هزار متر مربع در چند روز اخیر با هزینه‌کرد ۲ میلیارد تومان اعتبار آسفالت شده که رضایت خوبی برای مسافران ایجاد کرده است.

او افزود: با توجه به دینمداری و تعصبات مذهبی در خراسان جنوبی امید است همه مسافران شئونات ماه مبارک رمضان را در این استان رعایت کنند.

قناعت گفت: حضور در طبیعت به مناسبت ۱۳ فروردین مورد توجه شهروندان است که انتظار می‌رود همچون گذشته در حفظ و نگهداشت طبیعت اهتمام شود تا شاهد آسیب و ضرر و زیان به منابع طبیعی نباشیم.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: طرح روشنایی باند فرودگاه طبس نیز امروز مورد بازدید قرار گرفت و در آینده نزدیک با حضور مهمان ویژه افتتاح خواهد شد.

او گفت: ۲ خط پروازی برای روز‌های چهارشنبه و جمعه به فرودگاه طبس اضافه شده است.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه برنامه‌های نظارتی خود در نوروز امسال به شهرستان‌های بشرویه و طبس رفت و صبح امروز از سه راهی شهید زارع به عنوان یکی از نقاط پرتردد استان، بازدید کرد.

در این بازدید، مباحث مربوط به زیرساخت‌ها و تامین آب آشامیدنی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهرستان بشرویه، اورژانس شهرستان فردوس همچنین مجتمع در حال احداث در این مسیر بررسی شد.

برچسب ها: خدمات سفر ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار