فرمانده انتظامی مشهد از تمهیدات ویژه‌ای به منظور تامین امنیت و آرامش مردم در روز طبیعت و جلوگیری از هر گونه تحرک سارقان در این روز خبر داد.

سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد گفت: با توجه به خاتمه تعطیلات نوروز به طور معمول در روز طبیعت عموم هموطنان و شهروندان در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، گردشگاه‌ها حضور یافته و به تفریح می‌پردازند، امسال به دلیل تقارن روز ۱۳ فروردین با ایام ماه مبارک رمضان، پیش‌بینی ما این است اغلب تردد‌های روز طبیعت در ساعات بعد از ظهر متمرکز و بوستان‌ها، تفرج‌گاه‌های شهری و مناطق طبیعی حاشیه و اطراف شهر‌ها با حجم قابل توجهی از جمعیت مواجه شود.

او افزود: تحقیقات و تجربیات پلیس نشان می‌دهد که سارقان به ویژه سارقان منزل و خودرو در روز ۱۳ فروردین فعالیت بیشتری پیدا می‌کنند به همین جهت پلیس مشهد مقدس تمهیدات ویژه‌ای را به منظور جلوگیری از هرگونه تحرک این گونه مجرمان در نظر گرفته است.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: تمام توان و استعداد پلیس مشهد در این روز به کارگیری خواهد شد، همچنین از سیستم‌های پایش تصویری و تجهیزات هوشمند نیز استفاده خواهیم کرد ضمن اینکه گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی پلیس در نقاط مختلف شهر‌ها و حاشیه پارک ها، باغ‌ها و تفرجگاه‌ها افزایش پیدا می‌کند.

نگهبان از به کارگیری نیرو‌های کمکی، نیرو‌های یگان امداد، پلیس‌های افتخاری و نیرو‌های بسیج مردمی به منظور پوشش انتظامی و امنیتی سراسر مشهد در روز طبیعت خبر داد و بیان کرد: همچنین ماموران پلیس راهور مشهد هم در آماده باش کامل به سر می‌برند و با اعمال محدودیت‌های مقطعی از بروز ترافیک جلوگیری خواهند کرد.

او تصریح کرد: همه تلاش‌ها صورت گرفته تا امنیت خوبی را برای شهروندان و مسافران نوروزی فراهم آوریم و امیدواریم مردم عزیز در سایه چتر امنیت پلیس روز شاد و بانشاطی در ۱۳ فروردین تجربه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.