معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از برگزاری رزمایش تشدید بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی در استان خبر داد.

آقای برنو در حاشیه رزمایش تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی که همزمان با روز جمهوری اسلامی در سراسر استان آذربایجان شرقی برگزار شد گفت: در این رزمایش که با حضور مسئولین استانی برگزار می‌شود گروه‌های نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور در بازار و ارزیابی قیمت‌ کالا‌های اساسی با گران‌فروشی در این حوزه برخورد قانونی می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که وظیفه نظارت بر بازار کالا‌های اساسی بر اساس قانون انتزاع وظایف از وزارت صمت به وزارت جهاد کشاورزی واگذارشده است، اظهار کرد: ۳۷ تیم نظارت و بازرسی بازار در تبریز و ۲۰ تیم نیز در شهرستان‌ها متشکل از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی، بازنشستگان، بسیجیان و کارکنان سایر بخش‌های سازمان در کنار همکارانی از سازمان‌ تعزیرات به گشت زنی و کنترل بازار کالا‌های اساسی استان اقدام کرده و این طرح از امروز تشدید شده و تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه نیاز بازار به مرغ، تخم‌مرغ و تمام کالا‌های اساسی بدون هیچ مشکلی در حال برآورده شدن است اظهار کرد: هیچ‌گونه گران‌فروشی در این حوزه‌ها قابل‌قبول نیست و در صورت مشاهده این موضوع گشت‌ها مراتب را برای برخورد قضایی به تعزیرات اعلام می‌کنند.

آقای برنو گفت: همه اصناف موظف‌ هستند قیمت مصوب کالا‌های اساسی را به نمایش بگذارند و شهروندان عزیز نیز در صورت مشاهده گران‌فروشی با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.