ماموران انتظامی شهرستان دلیجان از ۲ دستگاه خودروی نیسان انواع کالای قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ مجتبی جمالی فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از توقیف ۲ دستگاه خودروی نیسان و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۱۱ میلیارد ریال در بازرسی از آن‌ها در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ جمالی افزود: به منظورتداوم طرح‌های تاثیرگذار در امر مبارزه با قاچاق کالا و در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده، مأموران پلیس آگاهی دلیجان، از تردد ۲ دستگاه خودروی نیسان حامل کالای قاچاق در سطح محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شده و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، بررسی موضوع را در دستور کار خود، قرار دادند.

او اضافه کرد: با اعلام این خبر بلافاصله تیمی از مأموران پلیس آگاهی در محل حاضر و با کنترل خودرو‌های عبوری، پس از ساعاتی خودرو‌های مورد نظر را شناسایی و در عملیاتی هدفمند آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان بیان کرد: در تحقیقات اولیه از رانندگان خودرو‌های متوقف شده، آنان اذعان داشتند که محموله‌ها دارای بارنامه قانونی هستند که سرانجام در بررسی دقیق مأموران مشخص شد فاقد هرگونه مدارک معتبر قانونی می‌باشند.

او با اشاره به این که این محوله‌های قاچاق از یکی از استان‌های جنوبی بارگیری و به مقصد تهران حمل می‌شده است، اظهارداشت: مأموران در بازرسی از خودرو‌های مذکور موفق به کشف ۱۲۰ عدد کپسول گاز کولر، یک عدد لاستیک درآور آپاراتی، یک دستگاه جک قیچی بزرگ و یک دستگاه تنظیم باد قاچاق شدند.
سرهنگ جمالی در پایان با اشاره به تعیین ارزش ۱۱ میلیاردی کالا‌های قاچاق کشف شده، از سوی کارشناسان مربوطه افزود: ۲ متهم دستگیر شده دراین عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.