بیش از ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی با هوشیاری مأموران انتظامی در شهرستان‌های نهبندان و بیرجند کشف شد.

سرهنگ عرب فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: مأموران انتظامی این شهرستان باهدف اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های فرعی به ۲ دستگاه اتوبوس و ۲ خودرو سواری مشکوک شدند و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، ۶ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

سرهنگ عرب اظهار کرد: مأموران در این خصوص ۴ دستگاه خودرو توقیف و ۴ متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند و مجاورت کشور افغانستان یکی از شهرستان‌هایی است که بیشترین کشفیات سوخت قاچاق را دارد.

توقیف نیسان با هزار و ۷۲۰ لیتر سوخت قاچاق

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: مأموران پاسگاه حاجی‌آباد شهرستان بیرجند هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه نیسان مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، هزار و ۷۲۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

سرهنگ کارگر اظهار کرد: مأموران در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.