مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای البرز با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در البرز، از گردشگران و مردم خواست به رودخانه‌های فصلی و دائمی این استان نزدیک نشوند.

کیخایی گفت: گردشگران نوروزی با توجه به فعالیت سامانه بارشی از اتراق در نزدیکی رودخانه های کرج ، طالقان ، برغان ، کردان و سایر رودخانه های استان خودداری کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای البرز گفت: اطبق پیش بینی هواشناسی  سامانه بارشی طی امروز و ۲ روز آینده استمرار دارد و  احتمال طغیان رودخانه ها دور از انتظار نیست.

کیخایی گفت : توقف یا زدن خیمه در حریم رودخانه های دائمی و فصلی البرز با خطرات جانی همراه است و انتظار می رود گردشگران نوروزی از این جریان های آبی فاصله بگیرند.

او گفت: اکنون تیم های حفاظتی شرکت آب منطقه ای استان البرز در حاشیه رودخانه کرج استقرار دارند اما لازم است که گردشگران به تابلوهای هشداری توجه بیشتری کنند.

طبق گزارش هواشناسی استان البرز سامانه جدید جوی همراه با بارش برف ، باران ، رعدو برق و وزش باد شدید از امروز جمعه تا روز یکشنبه هفته آینده در این استان فعال است و دمای هوای البرز ۱۰ درجه کاهش می یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.