فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در ایرانشهر و کشف ۲۱ قبضه سلاح کلت کمری غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان  اظهار داشت: در پی اطلاع ماموران انتظامی ایرانشهر مبنی بر انتقال تعدادی سلاح جنگی از مرز‌های شرقی و اینکه قاچاقچیان قصد انتقال آن با یک دستگاه خودرو سواری به محلی مشخص را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و فنی پلیسی موفق به شناسایی خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان شده و جهت بررسی بیشتر به آن دستور ایست دادند.

وی ادامه داد: در همین راستا راننده خودرو عرصه را بر خود تنگ دیده و به محض رویت ماموران با استفاده از پستی بلندی‌های اطراف و موقعیت جغرافیایی منطقه خودرو را در حاشیه یکی از روستا‌ها رها کرده و متواری می‌شود.

جلیلیان با اشاره به اینکه هویت متهم برای پلیس محرز شده و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد، یادآور شد: ماموران در بازرسی از خودروی متهم ۲۱ قبضه سلاح کلت کمری غیرمجاز کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه وجود سلاح غیرمجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، سرقت‌های مسلحانه و قتل است از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در ارتباط با قاچاق سلاح و مهمات و همچنین دارندگان سلاح غیرمجاز دارند را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار