امام جمعه هندیجان گفت: مردم از پوشیدن نامناسب لباس برخی از فروشندگان گلایه‌مند هستند که ضرورت دارد با افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند برخورد قانونی صورت پذیرد.

حجت الاسلام سید عبدالحمید حسینی امام جمعه هندیجان می‌گوید: ۱۸ فروردین سال ۶۷ سالروز بمباران هندیجان توسط رژیم بعث عراق است که در این حادثه تاریخی ۲۵ نفر از مردان، زنان وکودکان به درجه رفیع شهادت نائل شدند، این روز درکشور به عنوان روزپایداری ومقاومت به ثبت رسیده است.

او ضمن انتقاد از بازار سیتی سنتر هندیجان، گفت: طبق گزارش‌ها شهروندان از وضع پوشش نامناسب لباس برخی از فروشندگان گلایه‌مند هستند که ضرورت دارد این موضوع توسط مقامات مسئول هرچه سریعتر پیگیری شده و با افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند برخورد قانونی انجام شود.

حجت الاسلام حسینی گفت: باتوجه به نزدیک شدن به ایام لیالی قدر وضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی (ع) و شب‌های قدر، با برگزاری مراسم عزاداری از سوی هیئت‌های مذهبی در مساجد و حسینیه‌ها این شب‌ها را زنده نگه داریم.

امام جمعه هندیجان ادامه داد: روز جهانی قدس آخرین هفته ماه مبارک رمضان است از مردم فهیم این شهرستان و تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی وکارکنان ادارات و دانش آموزان، کارگران، کشاورزان، عشایر و روستائیان می‌خواهیم که در روز جهانی قدس با حضور خود ضمن پشتیبانی، از مردم فلسطین حمایت کرده و نفرت خود را از آمریکا و اسرائیل باشعار‌های کوبنده نشان دهند.

به گفته حجت الاسلام حسینی، هیچکدام از مساجدهندیجان حق برگزاری نماز عید فطر را ندارند، از مردم روزه دار، هیئت ها، مساجد وحسینیه‌ها می‌خواهیم که همگی در مراسم نماز عید فطر که توسط ستاد برگزاری نماز عید فطر اعلام خواهد شد حضور پیدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار