معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس کرمان از اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی گسترده و هدفمند همزمان با آغاز طرح‌های نوروزی پلیس خبر داد.

سرهنگ غفوری گفت: همزمان با آغاز طرح‌های برقراری نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۲، معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان نیز ماموریت‌های خود در این حوزه را با برنامه‌ریزی و انجام اقدامات هدفمند حوزه آموزش و پیشگیری آغاز کرد.

او افزود: به همین منظور بیش از ۳ هزار بروشور و تراکت آموزشی با موضوع امنیت فردی و اجتماعی و پیشگیری از سرقت و تصادفات توزیع و ۱۵۰ برنوشته (بنر) با همین موضوع‌ها و دیگر نکات ایمنی و امنیتی چاپ و در معابر عمومی نصب شد.

سرهنگ غفوری تصریح کرد: در کنار این اقدامات، نمایشگاه تخصصی و آموزش محور در مکان‌های عمومی، بیش از ۲ هزارو ۵۰۰ پیام آموزشی در فضای مجازی منتشر و ۸ کلیپ کوتاه نیز با موضوع پیشگیری از سرقت و تاکید بر رعایت مقررات رانندگی تولید و در فضای مجازی نشر یافت.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان، تولید ۱۰۰ پیام آموزشی به صورت زیرنویس از رسانه استانی و برنامه‌ریزی برای حضور کارشناسان انتظامی در برنامه‌های زنده گفتگوی ویژه خبری در ایام نوروز در قالب ۱۲ برنامه تلویزیونی و ۲۰ برنامه رادیویی را از دیگر اقدامات حوزه فرهنگی و اجتماعی پلیس برشمرد و گفت: این اقدامات همزمان با ایام پایانی سال آغاز شده‌اند و به منظور فراگیری و اثربخشی بیشتر تا مدتی بعد از تعطیلات نوروز نیز استمرار خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار