مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت : هم‌اکنون از ۲۰ درصد ظرفیت فرودگاه کرمانشاه استفاده می‌شود که به دلیل کمبود ناوگان هوایی، بخش عمده تقاضای مردم مغفول مانده است.

مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه با تاکید بر اهمیت بالای بهسازی باند فرودگاه شهید اشرفی گفت : افزایش ناوگان شرکت‌های هواپیمایی و پاسخگویی مطلوب به تقاضای مسافران، از جمله ثمراتی است که پس از بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه پدید خواهد آمد.

وی اظهار کرد: توسعه فرودگاه شهید اشرفی نه تنها موجب توسعه کرمانشاه می‌شود، بلکه در رشد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و گردشگری استان‌های همجوار هم موثر واقع خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه با اشاره به بهره برداری از باند دوم فرودگاه شهید اشرفی در دهه فجر سال ۱۴۰۱ گفت: بهره برداری از این باند و سه محل پارک هواپیما به همراه برداشتن موانع ضلع شمالی و رعایت حفظ حریم باند جدید از مهم‌ترین اقداماتی بود که در یک سال اخیر انجام شد.

وی در خصوص فعالیت‌های غیرتخصصی فرودگاه کرمانشاه گفت: درچهارچوب ایفای مسئولیت‌های اجتماعی از طریق تشکیل کمیته‌های مشترک با ارگان‌ها و شرکت‌های هواپیمایی نقش خود را ایفا می‌کنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.