رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری جشن یوم‌الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی در سراسر استان خبر داد.

حجت الاسلام یوسف جمالی چهارشنبه ۹ فروردین با اشاره به یوم‌الله ۱۲ فروردین سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: یوم‌الله ۱۲ فروردین، روز تجلی حکومت عدل الهی و روز غرور و سربلندی ملت مسلمان ایران است.  

وی ادامه داد: در چنین روز عظیم و سرنوشت‌سازی، مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور و آگاهانه و رأی و انتخاب قاطع خود، ارکان انقلاب و نظام نوپای اسلامی را تحکیم بخشیده و طومار ظلم و استبداد رژیم ستمشاهی را برچیدند و برگ زرین دیگری بر تارک درخشان و تابناک مجاهدت‌های ملت بزرگ و ظلم ستیز ایران جاودانه ساختند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: حضور پرشور و با نشاط مردم در پای صندوق‌ها و رأی اکثریت ملت شریف ایران در یوم الله ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ به «جمهوری اسلامی» علی‌رغم وجود تبلیغات گسترده‌ی دشمنان و عناصر معاند برای انحراف و القای روش‌های دیگر حکومتی، استمرار حرکت انقلابی را تضمین و برای همه ملت‌های مسلمان مایه سربلندی شد، از این رو ضرورت دارد تا برنامه‌هایی به منظور بزرگداشت بهتر و شکوهمندتر این روز طرح و ارائه گردد.  

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت الاسلام جمالی اظهار کرد: برنامه‌های میدانی و مجازی با رویکرد تبیینی تهیه و سعی شده از ظرفیت محتوایی و شرایط زمانی این یوم الله و همزمانی آن با سالروز وفات حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها، ایّام معنوی ماه مبارک رمضان، تعطیلات نوروز و اهمیت نماز جمعه استفاده می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به برگزاری مراسمات گرامیداشت این روز در سراسر استان بیان کرد: مراسم گرامیداشت روز «جمهوری اسلامی» پنجشنبه ۱۰ فروردین ساعت ۲۰ شب ۱۴۰۲ در یادمان شهدای خوشنام پارک شغاب بوشهر با برنامه‌های متنوع و شاد برگزار خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.