رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری زورگیری که با ورود به عنف از زنان سرقت می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر سرقت به عنف و زورگیری از زنان در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مالباختگان دریافتند، سارق زورگیر پس از ورود به داخل مغازه با استفاده از باطری شیشه‌ای شکسته، اقدام به تهدید و سرقت گوشی اندروید، گردنبند طلا و دو انگشتری طلا و از محل متواری شد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در موردی مشابه نیز، سارق زورگیر با استفاده از چاقو و تهدید یک زن، جواهرات وی را به سرقت برد.

سرهنگ قیصری با اشاره به حساسیت موضوع و ابعاد روانی آن در جامعه از پیگیری ویژه پرونده از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد و افزود: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، سارق حرفه‌ای که دارای سوابق متعدد کیفری در سطح شهرستان ساری بوده، مورد شناسایی قرارگرفت و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

قیصری با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه پلیس منکر ارتکاب هرگونه بزه شد، گفت: متهم در ادامه تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس با توجه به ارائه شواهد و قرائن موجود، لب به اعتراف گشود و به دو فقره سرقت به عنف اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از تشکیل پرونده و تحویل متهم به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهم با صدور قرار مناسب قضائی روانه زندان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.