مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران گفت: در تلاشیم، در سال آینده با طراحی ابزارهای جدید مشارکت حداکثری مردم را خصوصا در حوزه مسکن جذب کنیم.

نوید خاصه‌باف مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص مهم‌‌ترین دستاوردهای سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تهران در سال 1401 اعلام کرد: تصمیم و اقدام برای مولد سازی پروژه‌های مشارکتی و راکد و همچنین درآمدزایی برای شهرداری تهران از دستاوردهای مهم سال 1401 سازمان سرمایه‌گذاری بوده است.

وی درباره زمینه‌های جذب مشارکت‌ مردمی توضیح داد: مشارکت مردم در تمام دنیا برای پیشبرد پروژه‌ها به ویژه در بخش شهری همیشه موثر بوده و یک اصل مهم مدیریتی به حساب می‌آید. در تلاش هستیم، در سال آینده با طراحی ابزارهای جدید مشارکت حداکثری مردم را خصوصا در حوزه مسکن جذب کنیم.

خاصه‌باف درباره مشارکت بخش خصوصی عنوان کرد: با وجود عملکرد خوب سازمان سرمایه‌گذاری، در گذشته برخی مشکلات در زمینه تحقق مشارکت‌های مردمی وجود داشت. در تلاش برای حل چالش‌ها هستیم و از سرمایه‌گذاران واقعی به ویژه در پروژه‌های مولدسازی استقبال خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری با اشاره به زمینه‌های همکاری با بخش خصوصی ادامه داد: بخش خصوصی بیشتر در زمینه‌های تجاری، تفریحی و چند منظوره آمادگی همکاری با شهرداری تهران داشته و معمولا تمایل کمتری به پروژه‌های زیرساخت شهری دارد.

وی درباره جذب مشارکت‌‌های مردمی بیان کرد: با انتشار اوراق، احداث صندوق پروژه و انتشار یونیت‌های مختلف در حوزه مسکن می‌توانیم خرده سرمایه‌هایی که برای خرید دلار و سکه وارد بازار می‌شوند را به پشتوانه شهرداری تهران وارد بخش مسکن به ویژه برای تامین مالی ساخت مسکن کنیم. پیش‌بینی می‌شود، اگر چنین مدلی از مشارکت مورد حمایت مدیران واقع شود، مشارکت مردم را در پی خواهد داشت.

برچسب ها: مسکن ، شهرداری تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار