به گفته مدیر اداره آموزش پرورش شهرستان گچساران از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون ۱۰ هزار مسافر در مدارس گچساران اسکان داده شده اند.

مدیر اداره آموزش پرورش شهرستان گچساران گفت: در جلسه ستاد سفر‌های نوروزی این شهرستان ۳۰ مدرسه برای اسکان مسافران و گردشگران در نظر گرفته شده بود، اما با توجه به استقبال مسافران و افزایش سفر‌های نوروزی به شهرستان گچساران این تعداد به ۵۰ مدرسه افزایش یافت.

قیطاسی گفت:این مدارس با توجه به خدمات پیش بینی شده در آن‌ها در سطح‌های مختلف هستند که برخی از این مدارس دارای خوابگاه و در برخی دیگر نیز فضای کلاس‌ها برای اسکان مسافران و گردشگران در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به اینکه تاکنون ۱۰ هزار مسافر در مدارس گچساران اسکان داده شده اند، می گوید: مدارسی که برای اسکان مسافران و گردشگران پیش بینی شده دارای امکاناتی از جمله آشپرخانه، سرویس‌های بهداشتی، حمام و سایر نیازمندی‌های مسافران است.

مدیر اداره آموزش پرورش شهرستان گچساران با بیان اینکه این شهرستان  به دلیل طبیعت زیبا این روز‌ها میزبان مسافرانی از سراسر کشور است گفت: ستاد اسکان این شهرستان نیز به صورت شبانه روزری آماده پذیرش و اسکان مسافران و گردشگران نوروزی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.