مبلغ ۵۰ میلیون تومان از سوی فدراسیون کشتی به ۲ عنواندار جهان که در جوانی متأهل شده اند، اهدا شد.

طی مراسمی از سوی فدراسیون کشتی، مبلغ ۵۰ میلیون تومان به عنوان هدیه ازداوج به یونس امامی دارنده مدال برنز جهان که در سن ۲۵ سالگی و رحمان عموزاد دارنده مدال طلای جهان که در سن ۲۰ سالگی متأهل شده اند، اهدا شد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در این مراسم صمیمانه که در جمع کشتی گیران برگزار شد، ضمن تقدیر از ازدواج این دو کشتی گیر در سن جوانی گفت: ازدواج و متأهل شدن در سن جوانی به شما کمک می‌کند که از همه لحاظ رشد کنید و در نهایت به یک ورزشکار کامل تبدیل شوید.

وی خاطرنشان کرد: اینکه برخی فکر می‌کنند ازدواج مسیر قهرمانی را سخت می‌کند، اشتباه می‌کنند، و متأهل شدن در سن جوانی راه رسیدن به مدال را برای شما راحت‌تر خواهد کرد و مثال آن لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین است که در سن جوانی ازدواج کرد و پس از کسب افتخارات متعدد در دنیای فوتبال، در سن ۳۶ سالگی نیز کاپ قهرمانی جام جهانی را به همراه تیمش کسب کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
والا بنده از صمیم قلب برای دوستان و هموطنان عزیز م که در ارث کشتی فعالیت دارند ناراحتم چرا که فقط دارن جوانیشنو حروم میکنن وقتی که ازدور رقابتها کنار میروند وهیچ سرمایه‌ای از خودشون ندارن اون موقعست که میفهمن هیچ اهی در بساط ندارن مثلا خیلی دیگه از کشتی گیرهای دیگه؟ الان دبیر یکی ندونه که از جیب خودش ول خرجی کرده ۵۰میلیون توی این شرایط پول ۴کیلو گوشته و بس الکی دبیر به خودت عزت نزار بزرگوار
Belgium
ناشناس
۰۹:۰۸ ۰۹ فروردين ۱۴۰۲
بسیار عالی ولی با ۵۰ میلیون یک کیلو ماست هم بهتون نمیدند. دارندگان مدال های قهرمانی همگی شایسته هدیه یک دستگاه سواری صفردر حداقل میباشند. متاسفانه شعور خودروسازان فقط در جیبشان است.
Iran (Islamic Republic of)
اسرافیل
۰۲:۳۳ ۰۹ فروردين ۱۴۰۲
لیونل مسی از همه لحاظ اوکیه .اخه پنجاه میلیون چه پولیه برا یه قهرمان جهان به خدا پوله یه سرخ کنم نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
آقای دبیر مثال خوبی انتخاب نکردین... لیونل مسی قضیش فرق می‌کنه ایشون بعد از دو تا بچه هنوز با مادر بچه ها ازدواج نکرده بودن و بعد از تولد سومین بچه با مادر بچه ها ازدواج کردند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
بله.از واحدی چه خبر؟!
آخرین اخبار