مداوای سرپایی بیش از ۲۷ هزار بیمار در بیمارستان‌های کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از مداوای سرپایی بیش از ۲۷ هزار بیمار در بیمارستان‌های کرمانشاه خبر داد.

قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در تعطیلات نوروز همکاران ما در تمامی مراکز درمانی و بهداشتی در حال خدمت رسانی بی وقفه به مردم استان و میهمانان نوروزی هستند.

وی افزود: از ۲۹ اسفند تا ۶ فروردین ۱۴۰۲ بیش از ۲۷ هزار بیمار در بیمارستان‌های استان به صورت سرپایی مداوا شدند و بیش از ۲۱ هزار نفر نیز در در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: اتاق‌های عمل تمامی مراکز درمانی در ایام تعطیلات فعال است و در این مدت حدود یک هزار عمل جراحی در آن‌ها انجام شده است.

محمدی بیان کرد: همکاران ما در معاونت بهداشتی دانشگاه بازرسی‌های ویژه‌ای از اماکن عرضه مواد غذایی، خوراکی و رستوران‌ها داشتند که بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ بازدید از ابتدای نوروز تاکنون انجام شده و از این تعداد ۱۰۹ مورد پلمب شده است.

وی ادامه داد: ۴۲ داروخانه از ۲۹ اسفند تا ۶ فروردین مورد بازرسی همکاران معاونت غذا و دارو قرار گرفت و موارد لازم تذکر داده شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: مراکز درمانی استان در این مدت مورد بازرسی و رصد معاونت درمان و تیم‌های ویژه بازرسی قرار گرفت و ۱۶ مورد بازدید از مراکز درمانی و ۳۹ مورد نیز بازدید از درمانگاه‌ها بوده است که یک واحد غیر مجاز هم پلمب شد.

محمدی اضافه کرد: تعداد مأموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ مأموریت است و ۱۲۶ نفر نیز به ایستگاه‌های سلامت مراجعه کرده‌اند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.