مهران فاطمی گفت: طی مصوبه‌ای صدور مجوز جدید به کارگاه‌های تولیدی که ضوابط زیست محیطی را رعایت نکنند ممنوع شده است.

فاطمی استاندار یزد در دیدار با جمعی از فرهیختگان شهرستان اشکذر با برشمردن پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهرستان در زمینه‌های گوناگون اعلام نمود طی مصوبه‌ای صدور مجوز جدید به کارگاه‌های تولیدی که ملاحظات زیست محیطی را مد نظر قرار ندهند ممنوع شده است.

او با تاکید بر تمایز قائل شدن بین توسعه صنعتی و تاسیس کارخانه، پیشرفت استان را منوط به بومی کردن صنایع مختلف در حوزه‌های کاشی سرامیک، فولاد، نساجی و ... دانست.

استاندار یزد افزود: اگر ما به جای راه اندازی خط تولید کالا، با استفاده از تکنولوژی‌های جدید، دانش ساخت خط تولید را بومی کنیم در کنار ارزش افزوده بالاتر فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف نیز جذب بازار کار شده و مشکلاتی، چون آلودگی هوا و مهاجرپذیری مناطق صنعتی مرتفع می‌شود.

فاطمی همچنین ایجاد هنرستان صنعتی در جوار صنایع مختلف را ایده خوب توصیف نمود و از تکمیل مدارس خیری و نیمه ساز از سوی دولت در سطح شهرستان خبر داد.

او به راه اندازی بیمارستان حضرت زینب کبری اشکذر اشاره کرد و گفت: با زحمات خیرین و همچنین نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح این مرکز درمانی هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار