مدیر پایانه مرزی پرویزخان گفت : پارسال در مجموع ۲۲۲ هزار و ۷۶۹مسافر از پایانه مرزی پرویزخان در شهرستان قصرشیرین تردد کردند.

امین حیدریان مدیر پایانه مرزی پرویزخان گفت : از مجموع تردد‌های صورت گرفته از مرز رسمی پرویزخان ۸۹ هزار و ۲۶۳ نفر وارد کشور شده‌اند و ۱۳۳ هزار و ۵۳۳ نفر از طریق این گذرگاه عازم اقلیم کردستان عراق شده اند.

وی اظهار کرد: از مجموع تردد‌های صورت گرفته از مرز رسمی پرویزخان ۱۱۹هزار و ۵۲۸ نفر عراقی و ۱۰۳هزار و ۲۶۱ نفر ایرانی بوده است.

مدیر پایانه مرزی پرویزخان با بیان اینکه در مجموع از اول فروردین ماه امسال تاکنون سه هزار و ۶۳ مورد تردد از این گذرگاه انجام شده است، گفت: از مجموع تردد‌های صورت گرفته یک هزار و ۴۵۱ نفر مسافر ایرانی و عراقی از این پایانه مرزی وارد کشور شده و یک هزار و ۶۱۲ نفر نیز از کشور خارج شده اند.

حیدریان ادامه داد: از مجموع مسافرانی که امسال از طریق مرز پرویزخان عازم اقلیم کردستان عراق شده و یا به کشور وارد شده اند یک هزار و ۵۴۵نفر عراقی و یک هزار و ۵۱۸ نفر را مسافران ایرانی تشکیل می‌دهد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه در ایام نوروز شاهد افزایش تردد مسافر از این مرز هستیم تمهیدات لازم هم در این راستا لحاظ شده و برنامه ریزی برای تردد خودرو‌های سواری عبور موقت نیز در کنار سایر نهاد‌ها از جمله گمرک و پلیس راهور صورت گرفته است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.