کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز ۱۶۴ نماد در صف خرید، ۲۰ نماد در صف فروش بودند.

خانم رباب وفایی گفت: بعد از رفع اختلال دیروز در سیستم معاملاتی فرابورس، هرچند شروع بازار پرعرضه و تعداد نماد‌های منفی قابل توجه بود، اما کم کم شاهد افزایش تقاضا و افزایش نماد‌های مثبت بودیم.

او افزود، با تثبیت شاخص بالای ۲ میلیون، انتظار افزایش حجم و ارزش معاملات پس از تعطیلات پیش رو می‌رود. بنظر می‌رسد سهامداری در سهام ارزشمند بهترین استراتژی پیش روی سهامداران باشد. معمولا در روندهی صعودی نوسان گیران و معامله گران کوتاه مدتی سود اصلی را از دست می‌دهند.

وفایی گفت: بیشترین ارزش معاملات را گروه خودرویی با ثبت رقم ۱۱۳۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داده است. گروه حمل و نقل با ارزش معاملات ۳۴۵ میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملات را نسب به میانگین هفتگی داشته است. همچنین معاملات خرد سهام ۱۰۶، ۰۸۹ میلیارد ریال و تراز پول حقیقی در سهام مثبت ۱، ۷۳۹ در درآمدثابت‌ها منفی ۲، ۲۶۵ میلیارد﷼ رقم خورد.

او گفن: در معاملات امروز ۱۶۴ نماد در صف خرید، ۲۰ نماد در صف فروش بودند. در مجموع هم ۵۶۱ نماد در بازه مثبت و حدود ۱۹۷ نماد در محدود منفی معامله شدند و در نهایت با رشد بیش از ۱۰ هزار واحدی شاخص کل در ۲,۰۲۹، ۱۹۱ به کار خود پایان داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار