مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین از بازرسی و نظارت بر عملکرد ۲۵ شهرداری و شورای اسلامی شهر‌های استان در سال گذشته خبر داد.

اسماعیلی مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین گفت: این اقدام در راستای ارزیابی عملکرد، آموزش و انتقال تجربه، تعمیم عدالت اداری، پرهیز از هرگونه تبعیض و توجه به صحت، دقت، سرعت و کیفیت در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان با هدف هدایت عملکرد شهرداری و شورا‌ها در جهت تبدیل شدن به یک مجموعه پاک و سالم صورت گرفته است.

وی افزود: این بازرسی‌ها طی ۲ دوره نیمسال اول (شامل ۱۲ شهرداری طی ۱۶ جلسه) و نیم سال دوم (شامل ۱۳ شهرداری طی ۱۷ جلسه) توسط کارشناسان دفتر امور شهری و شورا‌ها به همراه نماینده دفتر فنی استانداری در حوزه‌های مختلف از جمله امور مالی، امور اداری و کارگزینی، فن آوری اطلاعات و ارتباطات، امور فنی و شهرسازی، حوزه خدمات شهری اعم از رفت و روب و جمع آوری زباله، کنترل حیوانات ناقل بیماری و ... همچنین ارزیابی عملکرد شورای اسلامی شهر‌های استان در ۱۸ محور مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین اظهار داشت: آسیب شناسی از بازرسی‌های انجام شده، تدوین دوره‌های آموزشی متناسب با آن و تعریف شاخصه‌های جدید ارزیابی عملکرد در راستای افزایش بهره وری و بهبود عملکرد در تدوین نقشه راه و برنامه‌های سال جدید این دفتر قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.