فرماندار طبس گفت: امکانات خدماتی و رفاهی آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) و استراحت زائران به کاهش تصادفات جاده‌ای در این شهرستان کمک کرده است.

رحیمی فرماندار طبس در دیدار با مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس گفت: در گذشته تصادفات بسیاری در شهرستان طبس به خاطر خستگی و خواب آلودگی رخ می‌داده است.

او افزود: از زمانی که آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) از امکانات و خدمات رفاهی برخوردار است اهمیت آن برای زائران و مسافران مشخص شده و آمار تصادفات کاهش داشته است.

فرماندار طبس بیان کرد: آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) بیشترین جذب مسافر را در استان خراسان جنوبی دارد و جمعیتی که در این مکان مقدس حضور دارند باورکردنی نیست.

قاسم زاده مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس نیز در این دیدار گفت: با توجه به حجم زائران و مسافران که هر سال در آستان مقدس حضور می‌یابند تصمیم به تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در این آستان مقدس گرفتیم.

او افزود: در این ستاد، ۸ کمیته از جمله اسکان و رفاه، فرهنگی و اجتماعی، روابط عمومی و رسانه، خدام، امر به معروف و نهی از منکر، پشتیبانی و خدمات و تأسیسات و فنی فعالیت خود را از ۲۵ اسفند آغاز کردند.

قاسم زاده ادامه داد: برگزاری مراسم سخنرانی، قرائت دعای عهد، ایستگاه روایتگری شهدا، ایستگاه کودک و نوجوان، نمایشگاه قرآن، خانواده و همدلی، کارگاه مشاوره خانواده و تحصیلی و مهارت‌های زندگی از جمله برنامه‌های فرهنگی این آستان مقدس است.

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس با اشاره به راه اندازی بازارچه صنایع دستی و سوغات در آستان مقدس گفت: برای اولین بار این بازارچه در آستان مقدس راه اندازی شده و این نمایشگاه تا پایان تعطیلات نوروز از ساعت ۹ الی ۲۲ برای بازدید علاقمندان دایر است.

او در پایان گفت: بیش از ۱۵۰ اتاق و سوئیت در این آستان آماده شده تا در اختیار زائران قرار گیرد و بیش از هزار نفر از خدام در این ایام همکاری دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.