نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه از پر شدن ۵۰ درصد ظرفیت هتل‌های کرمانشاه در ایام نوروز خبر داد.

سیروس گل عنبر نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه ضریب اشغال تخت هتل‌های کرمانشاه را مناسب توصیف کرد و گفت : از ابتدای نوروز تاکنون ضریب اشغال تخت هتل‌های کرمانشاه بطور میانگین حدود ۵۰ درصد بوده است.

وی با بیان اینکه هتل‌های کرمانشاه برای ایام نوروز هیچ افزایش قیمتی نداشتند، اظهارکرد: این مراکز اقامتی از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون تلاش کرده‌اند تا خدمات مناسبی را به مسافران ارائه دهندهچ تا خاطره خوبی از سفر به استان در ذهن آن‌ها نقش ببندد.

نائب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه با تاکید براینکه هیچ مشکل و کمبودی برای اسکان مسافران نوروزی در کرمانشاه وجود ندارد، گفت: علاوه بر ظرفیت هتل‌ها، میهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بوم گردی و خانه مسافر‌ها نیز در این ایام پذیرای مسافرین نوروزی هستند.

وی تصریح کرد: شهرداری کرمانشاه در محل پارک شاهد یک کمپ اسکان و آموزش و پرورش هم ظرفیت خوبی را برای اسکان در مدارس برای مسافران نوروزی فراهم کرده است.

گل عنبر اضافه کرد: باتوجه به پیش بینی هواشناسی استان مبنی بر بارش باران در برخی از روز‌های نوروز، هلال احمر هم با همکاری ورزش و جوانان استان برخی سالن‌های ورزشی را برای اسکان مسافرین نوروزی آماده کرده است.

وی یادآورشد: هیچ کمبودی برای اسکان مسافران نوروزی در سطح استان وجود ندارد و هتل‌ها و مراکز اقامتی با آمادگی کامل در خدمت میهمانان و گردشگران هستند و از مسافران هم می‌خواهیم که تنها در مراکز اقامتی دارای مجوز اسکان پیدا کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.