فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری باند ۳ نفره که به صورت حرفه‌ای اقدام به سرقت از داخل ساختمان‌های در حال ساخت به همراه اموال مسروقه در شهرستان چابهار می‌کردند، خبر داد.

سردار  دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: ماموران پلیس شهرستان چابهار در هنگام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی این شهر، به ۳ نفر که در حال جابه جایی ابزار آلات از داخل ساختمان‌های نیمه کاره بودند، مشکوک شدند.

 وی در ادامه افزود: متهمان با مشاهده مأموران قصد متواری شدن از محل را داشتند، در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهمان ۳۲، ۲۹ و ۲۶ ساله که پس از انتقال به مقر انتظامی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به بزه ارتکابی اعتراف و در بازجویی‌های تکمیلی پلیس به ۲۱ فقره سرقت مصالح ساختمانی دیگر در سطح شهرستان چابهار اقرار کردند.

 این مقام ارشد انتظامی بی توجهی مالکان ساختمان‌های در حال ساخت به نکات امنیتی و رها کردن مصالح در کارگاه‌های ساختمانی بدون گماردن نگهبانان مطمئن را، علت وقوع بیشتر این سرقت‌ها دانست.

 سردار جلیلیان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی و معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی، سریعاً با ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار