استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توسعه تجارت علاوه‌بر مرز‌های زمینی باید از طریق مرز‌های دریایی نیز دنبال شود، گفت: توجه به اقتصاد دریا محور راهبردی اساسی جهت مهار تورم و رشد تولید است.

محمد کرمی در حاشیه دیدار با فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق کشور ضمن گرامیداشت یاد امام شهدا و تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به شعار سال اظهارداشت: پیام مقام معظم رهبری تکلیف را برای همه ما روشن کرد و نشان داد که همه باید برای مهار تورم و رشد تولید تمامی تلاش خود را به کار بگیرند.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های بی نظیر و مردمی خوب و متدین است که این ظرفیت‌های عظیم به فضل الهی می‌تواند تمامی موانع را برطرف کند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نوآوری عامل موثری برای پیشرفت جامعه محسوب می‌شود بنابراین مدیران باید بدنبال ساختار شکنی و ایجاد نوآوری باشند.

وی با تاکید بر به فعلیت رساندن ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان گفت: بزودی مشکلات این منطقه برطرف خواهد شد و آینده‌ای روشن در انتظار این خطه از ایران اسلامی است.

کرمی با اشاره به افزایش سطح زیر کشت موز در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی جهت استفاده از ظرفیت‌های معدن و کشاورزی در حال پیگیری است.

وی با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در حوزه اقتصاد ادامه داد: از دیر باز تا کنون شاهدیم هر جا مردم وارد میدان شدند به موفقیت‌های بزرگی دست یافتیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توسعه تجارت علاوه‌بر مرز‌های زمینی باید از طریق مرز‌های دریایی هم دنبال شود، گفت: باید موانع برطرف شود تا شاهد حضور مردم در اقتصاد باشیم.

وی با اشاره به توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای در سیستان و بلوچستان افزود: این منطقه دارای ثروت‌های خدادادی فراوانی است که باید در جهت توسعه استان از آن‌ها بهره بگیریم.

کرمی با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی در امر سرمایه‌گذاری اذعان کرد: در کنار مسائل اقتصادی باید موضوعات فرهنگی هم دنبال شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.