حجت الاسلام موسوی‌فرد از برخی مردم و مسافران در خوزستان خواست تا در سطح شهر روزه خواری نکنند.

حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد می‌گوید: توصیه به رعایت حرمت ماه رمضان را دارم و مردم در کنار گرفتن روزه، دیگران را هم به روزه گرفتن دعوت کنند و از برخی مردم و مسافران درخواست دارم در سطح شهر روزه خواری نکنند.

او افزود: اصنافی که غذا طبخ می‌کنند باید بعد از نماز مغرب و عشاء فعالیت کنند؛ دادستانی و نیروی انتظامی در صورت مشاهده هنجار شکنی در این ماه پر برکت باید برخورد کنند.

حجت الاسلام موسوی‌فرد همچنین خواست که پیمانکاران از کارگران بخواهند تا در شب فعالیت کنند تا به دلیل روزه گرفتن کارگران اذیت نشوند.

خطیب جمعه اهواز در بخش دیگری از صحبت‌های خود به شعار سال جدید خورشیدی اشاره کرد و گفت: مهار تورم و رشد تولید مولفه‌های مختلفی را دربرمی‌گیرد که مهمترین آن حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری و پرداخت انواع تسهیلات ارزی و معافیت‌های مالیاتی است.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان ضمن تبریک عید باستانی نوروز یادآور شد که باید به گونه‌ای به بخش تولید پرداخته شود که مردم رشد در این حوزه را احساس کنند.

این فرد مسئول همچنین از مسئولان دولتی خواست به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا مردم و دولت ضمن عمل به فرامین رهبر انقلاب برای ایجاد امنیت و رشد در تولید و اقتصاد تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
ان شاءالله که مردمی که به هر دلیل روزه نیستن، احترام این ماه رو نگه دارن و در خیابانها روزه خواری نکنن