نوسانی در بازار میوه نداریم

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به فراوانی و ذخیره سازی مناسب در سردخانه ها، نوسانی در بازار میوه نداریم.

آقای مصطفی دارایی نژاد از آرامش بازار میوه خبر دادو  گفت: بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته و وعده های قبلی با افزایش عرضه میوه اجازه ندادیم، قیمت بالا رود.

او قیمت کنونی هرکیلو پرتقال را ۱۰ تا ۱۸ هزارتومان اعلام کرد و افزود: نرخ هرکیلو پرتقال جنوب ۲۰ تا ۳۵ هزارتومان، خیار ۱۰ تا ۲۲ هزارتومان، نارنگی ۲۰ تا ۳۵ هزارتومان، کیوی ۲۰ تا ۳۵ هزارتومان، سیب تنظیم بازار ۱۵ تا ۲۵ هزارتومان، خیار ۱۰ تا ۲۲ هزارتومان و توت فرنگی ۶۰ تا ۹۰ هزارتومان است.

دارایی نژاد قیمت هرکیلو موز پاکستانی را ۴۰ هزارتومان، موز هندی ۵۰ تا ۵۸ هزارتومان و موز اکوادور ۶۰ تا ۶۸ هزارتومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به فراوانی میوه و ذخیره سازی مناسب سیب و پرتقال از سوی بخش خصوصی و تعاون روستایی پیش بینی می شود که قیمت میوه نوسانی نداشته باشد. همچنین امسال کیفیت و قیمت میوه های ذخیره شده تنظیم بازار بسیار مناسب است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی،شهروند،
۰۵:۵۹ ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
باسلام،میوه ها را جدا کرده بودند،این شخص که رییس صنف هم هست ،بخشی را درست نمی گوید،چون نمی داند بار سیب خوب را با قیمت ۳۸هزارتومان و پرتقال خوب و سرت شده را به قیمت ۲۵هزار تومان به مردم انداخته اند.امان از دروغ و درویی،اسناد و تصاویر و مستندات موجود است.گره زدن جیب کارگر،و کارمند به جیب سرمایه دار کار درستی نیست،از ان بدتر دروغ گفتن است،در
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۱ ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
پرتغال ترش شمال 25 هزار تومانه پرتغال ناول جنوب 68 هزار تومان پرتغال های ترش مثل سرکه را به کارخانه سرکه سازی بفرستند برای عید توزیع نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۳ ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
بیرون میدون تو میوه فروشی ها قیمت ها نجومی اند . میوه های نامرغوب ترش و سفت و بی مزه و لک دار و ریز فراوان شدند.
آخرین اخبار