ارائه خدمات در تاسیسات گردشگری فارس با رعایت شئونات ماه رمضان

مدیرکل میراث فرهنگی فارس گفت: تأسیسات گردشگری استان در ایام ماه رمضان با رعایت شئونات اسلامی آماده ارائه خدمات موردنیاز به مسافران و گردشگران هستند.

سید مؤید محسن نژاد در جلسه هماهنگی بهره‌برداران اماکن تاریخی، فرهنگی فارس، سفره‌خانه‌های سنتی، واحد‌های پذیرایی بین‌راهی و مجموع‌های گردشگری بیان کرد: ضمن هماهنگی‌های با دستگاه‌ها و مراجع ذی‌ربط به‌منظور تسهیل در امور مسافرینی که فارس را مقصد سفر خود در ایام نوروز قرار داده‌اند و با توجه به مصادف شدن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان تمهیداتی انجام شد تا مسافران بتوانند ضمن رعایت شئونات و حرمت ماه مبارک خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند.

او گفت: زمان ارائه خدمات سفره‌خانه‌های سنتی واحد‌های پذیرایی تحت پوشش این اداره کل از ساعت ۱۲ تا ۱۶ خواهد بود که البته با پوشش کامل مجموعه‌ها و با کسب مجوز‌های لازم انجام می‌پذیرد.

محسن نژاد گفت: غرفه‌های فروش اغذیه و خوراک در مکان‌های تاریخی فرهنگی داخل شهری از جمله آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، باغ ارم، باغ عفیف‌آباد و موزه نارنجستان قوام تا ساعت ۱۲ ظهر تعطیل بوده و از آن پس با پوشش کامل و با رعایت تمام شئونات و حرمت ماه مبارک رمضان می‌توانند به مسافران خدمات‌رسانی کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس هرگونه تظاهر به روزه‌خواری را ممنوع اعلام کرد و گفت: در صورت مشاهده با عاملان آن برخورد جدی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار