فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از ۲۴ ساعته شدن فعالیت گشت‌های حفاظت منابع طبیعی استان در نوروز خبر داد.

فرشید سنجری فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت شبانه روزی نیرو‌های حفاظت از منابع طبیعی در ایام نوروز جهت حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی استان، گفت : در راستای جلوگیری از اقدامات افراد سودجو و جلوگیری از صدمه دیدن اراضی ملی و طبیعی، تدابیری امنیتی از سوی مجموعه منابع طبیعی برای حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی استان اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: برای حفاظت از منابع طبیعی استان تمامی نیرو‌های ستادی، اداری و یگانی منابع طبیعی استان را شیفت بندی کرده‌ایم و گشت‌های منابع طبیعی کرمانشاه دراین ایام به صورت ۲۴ ساعته در حال گشت زنی هستند.

وی با تاکید بر ضروری بودن حفاظت ازمنابع طبیعی، گفت: حفاظت از منابع طبیعی وظیفه دینی، ملی و انسانی است، لذا همه باید مراقب منابع طبیعی باشیم.

وی سپس از مسافران و بازدیدکنندگان نوروزی خواست از هر نوع قطع درختان و یا روشن کردن حریق در سطح منابع طبیعی صرف نظر کنند و ضمن بهره بردن از طبیعت، به فرزندان خود آموزش دهند که مراقب منابع طبیعی باشند.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۵۰۴ به صورت شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی است، گفت: از مردم تقاضا داریم هر نوع دست اندازی به منابع طبیعی را برای پیگیری گزارش کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.