فرماندار ویژه شهرستان خوی از اعزام تیم‌های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی خبر داد.

فرماندار ویژه شهرستان خوی از اعزام تیم‌های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی خبر داد و گفت: حوالی ساعت ۶:۴۶ صبح روز جمعه مورخه ۴ فروردین، زمین لرزه‌ای به قدرت ۵.۶ ریشتر شهرستان خوی را لرزاند.

ذبیح الله کاظمی افزود: همزمان با این زمین لرزه، سریعاً تیم‌های ارزیاب به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند و تمامی دستگاه‌های خدمات رسان به حالت آماده باش درآمدند.

وی افزود: مردم آرامش خود را حفظ کنند و به مکان‌های امن بروند و از توجه به شایعات خودداری کرده و تمامی اخبار را از رسانه‌های معتبر دنبال کنند.

محبوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی نیز در مصاحبه با خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان گفت: تیم‌های ارزیاب به مناطق زلزله زده اعزام شدند و هنوز آمار دقیقی از میزان خسارات احتمالی در دست نیست و پس از بررسی به اطلاع خواهیم رساند.

وی همچنین افزود: جمعیت هلال‌احمر استان همزمان با این زلزله به حالت آماده باش قرار گرفت و در صورت نیاز با تمامی توان در صحنه حضور خواهد داشت.

خسارات مالی و جانی از زلزله امروز خوی گزارش نشده است

مدیرکل بحران استانداری آذربایجان غربی هم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: خوشبختانه گزارشی از خسارات مالی و جانی از زلزله امروز خوی دریافت نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.