فرماندار زیرکوه از خسارت به زیرساخت‌های جاده‌ای و حمل و نقل این شهرستان و آماده باش مدیریت بحران خبر داد.

غیرتی فرماندار زیرکوه گفت: بارندگی روز گذشته به صورت تگرگ در شهرستان زیرکوه رخ داد که موجب شد به مزارع کشاورزی و باغات خسارت وارد شود.

او با بیان اینکه میزان خسارات هنوز در حال بررسی است، افزود: با اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی برای امشب، نیرو‌های مدیریت بحران این شهرستان در حالت آماده‌باش هستند.

غیرتی با بیان اینکه بارندگی‌ها طی امشب شدیدتر می‌شود، تصریح کرد: در شبانه روز گذشته تخریب‌هایی صورت گرفته و زیرساخت‌های جاده‌ای و حمل و نقل دچار خسارت شده که طی بازدیدهای انجام شده نیاز به ترمیم دارد.

فرماندار زیرکوه با اشاره به اینکه عملیات بازگشایی معابر و جاده‌ها از شب گذشته آغاز شده است، ادامه داد: برخی از معابر که اکنون دچار آبگرفتگی شده با تلاش نیرو‌ها در حال بازگشایی است.

او با اشاره به اینکه طبق اعلام هواشناسی بارندگی‌ها تا فردا ادامه دارد، بیان کرد: برودت هوا، وقوع تگرگ و احتمال خسارت سرمازدگی برای امشب محتمل بوده و حجم بارش‌ها نیز بیشتر می شود.

غیرتی با بیان اینکه ممکن است مشکلاتی برای عبور و مرور گردشگران در این منطقه به وجود آید، ادامه داد: هم اکنون در جاده گردشگری تجنود عبور و مرور سخت شده و گردشگران با آگاهی از وضعیت مسیر‌ها به سمت این مناطق حرکت کنند.

طبق اعلام هواشناسی، در شبانه روز گذشته آبیز زیرکوه با ۴۹ میلیمتر بیشترین بارش استان را به خود اختصاص داده و بارش‌ها تا صبح فردا در منطقه ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار