شهردار یزد گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام و توجه به مناطق کمتر برخوردار از اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد در سال جدید است.

ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد از تکمیل طرح‌های نیمه تمام به عنوان مهمترین برنامه‌های شهرداری از ابتدای دوره فعالیت خود یاد کرد و گفت: این موضوع را در دستور کار قرار داده و بر این اساس، طرح‌ها یکی پس از دیگری به بهره برداری رسیدند. 

او با اشاره به اینکه بسیاری از طرح‌ها بلاتکلیف مانده بود، افزود: همه تلاش خود را کردیم تا این طرح‌ها به عنوان سرمایه‌های عمومی به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار بگیرند که این اتفاق هم رخ داد.

شهردار یزد ادامه داد: از ابتدای سال گذشته هم علاوه بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام، طرح‌های جدید در دستور کار قرار گرفت. در طرح‌های جدید نیز به عدالت محوری و اهتمام به مناطق کمتر برخوردار توجه می‌شود.

محی الدینی تأکید کرد: بر این اساس، در طول سال گذشته شاهد آغاز عملیات‌های اجرایی طرح‌ها در نقاط مختلف شهر به ویژه مناطق کمتر برخوردار شهر بودیم.

او خاطرنشان ساخت: در بودجه امسال هم علاوه بر تعریف طرح‌های جدید، اولویت اصلی بر عدالت محوری قرار گرفته و امیدواریم با اقدامات و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم زمینه رشد و توسعه مناطق مختلف شهر را فراهم کنیم.

شهردار یزد گفت: برنامه‌های نوروزی امسال را به گونه‌ای تدارک دیدیم که هم برای مسافران نوروزی باشد و هم مورد استفاده عموم مردم یزد قرار گیرد تا نوروزی شاد و معنوی داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.