رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت حادثه رانندگی ۱ کشته و ۱۹ برجای گذاشت.

محمود حسین پور رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه گزارشی مبنی بر تصادف بین یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل اتباع افغانستان و و یک دستگاه مینی بوس، حامل کشاورزان منطقه کهورستان، در محور کهورستان به لارستان، به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ بندرخمیر اعلام شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ بندرخمیر به محل فوریت اعزام و با توجه به تعداد بالای مصدومین، با هلال احمر جهت اعزام سه دستگاه آمبولانس امداد و نجات به محل فوریت هماهنگی شد.

حسین پور تصریح کرد: این حادثه ۱۹ نفر مصدوم و یک نفر فوتی داشته است. با توجه به تعداد بالای مصدومین و دور بودن مسافت، هماهنگی لازم جهت اعزام بالگرد اورژانس ۱۱۵ از بندرعباس و بستک انجام شد.

وی بیان کرد: ۸ مصدوم به وسیله بالگرد اورژانس بندرعباس و ۴ مصدوم توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ بستک به بیمارستان منتقل شدند. 

حسین پور با بیان اینکه مصدومین این حادثه ۱۱ نفر اتباع افغانستان و ۹ نفر ایرانی است، خاطرنشان کرد: ۱۳ نفر مرد بوده که یک نفر از آن ها که راننده پژو بوده است فوت شده است و ۷ نفر خانم هستند. ۹ نفر از مصدومین به بیمارستان شهید محمدی، ۷ نفر به بیمارستان نیاپور بندرخمیر، ۲ نفر به بیمارستان صاحب الزمان و یک نفر به بیمارستان خلیج فارس منتقل شدند و رده سنی مصدومین این حادثه ۱۵ تا ۵۷ سال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.