معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به سرمای پیش رو بر ضرورت آماده‌باش راهداران استان سمنان برای موج سرمای جدید تأکید کرد.

حمیدی در جلسه ستاد مدیریت بحران و پیشگیری از ساخت و ساز های غیرمجاز استان که با حضور اعضای این ستاد در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری برگزار شد اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی با هوشیاری و آمادگی‌ کامل به ویژه در سطح شهرستان ها امور را مدیریت کنند تا شاهد خسارات احتمالی در حوزه های مختلف نباشیم.

وی گفت: راهداری و حمل‌ونقل جاده آمادگی کامل داشته و تمهیدات لازم را به منظور در دسترس بودن تجهیزات راهداری در سطح راه‌های استان برای مدیریت امور در مواقع ضروری اتخاذ کنند.

معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان  خاطرنشان کرد: دهیاری‌ها، ماشین‌آلات راهداری و امدادرسانی در آمادگی‌ کامل‌ باشند تا در زمینه راه‌های فرعی نیز مشکلی به وجود نیاید.

حمیدی افزود: پوشش آنتن‌‌دهی تلفن همراه در سطح راه‌های استان به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی و تردد مسافران و زائران، تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: در ایام‌ تعطیلات نوروزی به منظور جلوگیری از تخریب منابع طبیعی و ساخت و سازهای غیرمجاز به ویژه در سطح روستاها، نظارت‌ها تقویت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار