شهروندخبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از مشکلات افتتاح حساب وکالتی و ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو سخن گفتند.

مدتی پیش وزارت صمت برای ساماندهی بازار خودرو سامانه یکپارچه فروش خودرو راه اندازی کرد تا متقاضیان با ثبت نام در این سامانه برای خرید خودرو اقدام کنند، اما متقاضیانی که اقدام به ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو کرده‌اند در مرحله افتتاح حساب وکالتی و ثبت نام در این سامانه با مشکلاتی مواجه شدند که با ارسال پیام‌هایی مشکلات خودشان را درمیان گذاشتند و از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.


متن پیام شهروندخبرنگار‌ها
به خدا مردم گیج شدن فرصت کم و تداخل طرح‌ها باعث شده خیلی‌ها اشتباه حسابشون رو به اسم ایران خودرو وکالتی کنند مسولین درست توضیح ندادند.


من هم از روز اول پول تو حسابمه، ولی به نام ایران خودرو زدم گزینه سازمان حمایت نداشت آمار افرادی که اشتباه کردن خیلی بالاست، چون درست توضیح داده نشد.


سلام خواهشمندیم برا کسانی مثل من که حسابشون را زودتر وکالتی کرده بودند و الان با مشکل برخورد کرده اند یه فرصت اصلاح حساب وکالتی بدهید. واقعا تعدادمون خیلی زیاده؛ و هممون غافلگیر شدیم. طلاهامو فروختم که بتونم یه ماشین تهیه کنم.


باسلام، متاسفانه به دلیل همزمانی فروش خودرو شرکت ایران خودرو و اعلام ایجاد حساب وکالتی از سوی وزارت صنعت معدن و سازمان حمایت و اطلاع رسانی ضعیف در خصوص تفاوت در حساب‌های وکالتی، تعداد زیادی حساب وکالتی را که ایجاد نمودند به دلیل عدم اطلاع قبلی حساب خود را به نفع ایران خودرو و سایپا و… وکالتی نمودند و متاسفانه قسمت ثبت نام هم در سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو هم فعال نبود که در زمان مقرر از صحت حساب وکالتی خود باخبر گردند، لذا زمان وکالتی نمودن حساب در تاریخ ۲۳ اسفند به پایان رسید و دیگر امکان ثبت نام خودرو وجود نداشت. خواهشمندیم به دلایل فوق مهلت ایجاد و مسدودسازی حساب وکالتی به نفع سازمان حمایت را تمدید نمایید. سپاس فراوان


در مورد سامانه یکپارچه خرید خودرو خواهش میکنم پیگیر باشید دوباره حساب وکالتی فعال خواهد شد یا نه؟ در مورد حساب وکالتی درست حسابی اطلاع رسانی نشده، حساب وکالتی ایران خودرو و سایپا با حساب یکپارچه  مردم را سردر گم کرده است.


انصاف نیست بانک اشتباه حساب من را به نفع ایران خودرو وکالتی کنه الان من نتونم خودرو ثبت نام کنم چرا اطلاع رسانی نکردند.
من هنگام افتتاح بورس کالا حساب وکالتی باز کردم و در صدا و سیمای جمهوری اسلامی اعلام کردند جهت ثبت نام خودرو یک حساب وکالتی کافیست. ابتدا در طرح خودرو‌های وارداتی ثبت نام کردم بعد از دو هفته که پول ما را بلوکه کردند پیام آمد بدون اشاره به مشکل، روند ثبت نام شما مشکل داشت و به شما تعلق نمی‌گیرد و حالا بعد از یک هفته که دوباره برای طرح یکپارچه پول ریختم میگن این حساب قبول نیست. لطفا یکی توضیح بدهد.


من هم‌دقیقا همین مشکل رو دارم که به اسم ایرانخودرو وکالتی کردم، اطلاع رسانی به نظرم کامل نبود. یه فرصتی برای کسانی که ایران خودرو وکالتی کردند در نظر بگیرند تا اونا هم بتوانند ثبت نام کنند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۶:۳۹ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
سلام
من حسابمو وکالتی کردم و مبلغ هم داخل حساب مسدود هست ولی هر چی تلاش میکنم برای ثبت نام سامانه پیغام میده در صورتی که حساب خود را وکالتی کرده اید پس از زمان اعلامی در اطلاعیه برای ثبت نام اقدام نمایید
نمیدونم چیکار کنم هیچ کس پاسخگو نیست و سایت هم شماره ای بابت پشتیبانی فنی نداره که تماس بگیرم
زمان هم در حال اتمام هست و اصلا مشخص نیست متولی سایت چه سازمانی هست با 124 وزارت صمت هم تماس گرفتم کسی پاسخگو نیست یه شماره هم برای پشتیبانی سایت پیدا کردم که اونم روی اپراتور هست و عملا سر کاریه
Iran (Islamic Republic of)
Nass er
۰۹:۲۶ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
سایت به طور کلی مشکل داره همه چی اوکیه ولی ثبت نام نمیکنه واقعا الاف کردند مارو
Iran (Islamic Republic of)
Nass er
۰۹:۲۶ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
سایت به طور کلی مشکل داره همه چی اوکیه ولی ثبت نام نمیکنه واقعا الاف کردند مارو
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۶:۴۱ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
برای منم اجازه ثبت نام نمیده
پیغام میده در زمان مندرج در اطلاعیه اقدام کنید
موندم چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی محمدی
۱۰:۲۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
با سلام . چند زمانی است که اختلالات اینترنتی در کشور به شدت رو به فزونی گذاشته و به نظر می رسد که عدم توانایی مسوولان موتبط با این حوزه و نداشتن تخصص کافی آنها علت اصلی باشد . اختلال در سامانه ها اعم از بیمه ، بانک ، الکترونیکی قضایی ، شرکت های خودرو سازی ، اظهار نامه مالیاتی و ... مواردی است که اینجانب با آنها برخورد کردم . و امروز 6 اردیبهشت1402 بعد از اعلام رفع مشکل از سامانه ثبت نام خودرو ، جهت تغییر در خودرو 1403 به سامانه مراجعه و بعد از اینکه اعلام شد باید ابتدا انصراف داده و دوباره ثبت خودرو انجام دهید ، اقدام کردم و سامانه پیام می دهد که شما انصراف داده و امکان ثبت مجدد نمی باشد . لطفا بررسی نمایید . به نظر می رسد که با همه ادعاها در خصوص توانمندی های اینترنتی ، این ادعا ها چون بسیاری دیگر از موارد کذب ( دروغگو دشمن خداست ) و مایه شرمساری است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا لعنت کنه ایران خود ر ومن رفتم دار و زندگی مو فروختم برای خانواده ماشین بگیرم حتی طلاهای مادرمو فروختم الان نوبتم دو سال بعد چی بشه پولم بعی ارزش میشه دیگه نمیتونم ماشین بگیرم خدالعنت کنه ایران خودرو مگرنگفتین امسال همه رو ماشین میدن چرا دو سال بعد چرا خوب طرح مادران بورس تعطیل کن جواب مردم بدین
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۳۶ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
سلام
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۳۵ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
سلام
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۴۴ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
سلام از آقای قالیباف خواهشمندیم دوباره فرصتی بدن تا ما حسابمون رو به سازمان یکپارچه خودرو وکالتی کنیم .الان چند وقته پول تو حسابمون هست به اشتباه وکالتی کردیم .ماشینم نداریم رو این طرح حساب بازکردیم حالا یک هفته دیر تر قرعه کشی بشه مگه چه اتفاقی میفته توروخدا نذارید حق ما این وسط ضایع بشه
آخرین اخبار