همدان رتبه چهارم در ماندگاری مسافران نوروزی

استاندار همدان از رتبه چهارم همدان در ماندگاری مسافران نوروزی خبر داد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر و کارگروه ایمنی راه‌ها و جاده‌ها گفت: مقام معظم رهبری امسال را سال «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری فرمودند که امیدواریم با برنامه‌ریزی و اقداماتی که سال گذشته برای رشد تولید انجام داده‌ایم، بتوانیم در سال پیش رو تورم را مهار و تولید را در حد انتظار رهبری رشد بدهیم.

او با قدردانی از تمام عوامل خدمت به مردم در ایام نوروز گفت: ۱۵ مکان در راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی استان به عنوان محل استراحت و ارائه خدمات به مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

استاندار همدان گفت: ۱۱ بازارچه نوروزی در همدان و شهرستان‌های استان جانمایی و فعال شده تا محصولات صنایع دستی استان را به گردشگران و مسافران نوروزی عرضه کنند.

او با بیان اینکه آمار تردد به استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش یافته است، گفت: همدان بعد از مازندران، گیلان و مرکزی به عنوان چهارمین استانی شناخته شده که زمان ماندگاری خودرو‌های عبوری در آن بیشتر بوده است.

قاسمی‌فرزاد گفت: این شرایط فرصت مناسبی برای جذب گردشگران و مسافران نوروزی در بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
دوست دارم بیام همدان وکرمان ولی وسع مالی اجازه نمیده دوستان میرین بجایما به همه خوش بگذره