مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: از ۲۳ اسفند گذشته (آغاز طرح تعطیلات نوروزی) تا ۲۹ اسفندماه، ۱۱۷ هزار نفر در استان اقامت کردند.

علیرضا ارجمندی گفت: این میزان اقامت در تمامی مراکز رسمی اقامتی زیر نظر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شامل هتل ها، هتل آپارتمان‌ها و خانه مسافر‌ها هم چنین آموزش و پرورش، کمپ‌ها و بوستان ها، حسینیه ها، تکایا و بقاع متبرک و نیز حرم مطهر حضرت معصومه (س) و جمکران بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم عنوان کرد: روز بیست و نهم اسفندماه با ۳۹ هزار و ۱۴۲ نفر بیشترین آمار اسکان نوروزی امسال در استان قم ثبت شده است.

ارجمندی بیان کرد: در حال حاضر صد درصد تخت‌های رسمی گردشگری استان قم اشغال است و پیش بینی می‌شود با توجه به در پیش رو بودن ماه مبارک رمضان و اعلام بارندگی از سوی هواشناسی این میزان طی روز‌های آینده مقداری کاهش یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم بیان کرد: از ۱۴ اسفند گذشته تا امروز ۴۲۸ مورد بازرسی از تاسیسات اقامتی و مجتمع‌های بین راهی استان قم به عمل آمده است که در این بین ۱۲۸ واحد تذکر کتبی دریافت کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار