رئیس بازرسی کل فراجا با بیان اینکه انتظامی کشور در سال گذشته ۷۲ شهید برای امنیت تقدیم نظام کرد، افزود: پلیس برای خدمتگزاری مردم جانش را در کف دستش گرفت تا امنیت شهروندان حفظ شود.

سردار مهدی معصوم بیگی رئیس بازرسی کل فراجا بعدازظهر سه شنبه در جلسه قرارگاه نوروزی در استان گلستان، گفت: سال ۱۴۰۱ دارای فراز و فرود‌های زیادی بود که مجموعه فرماندهی انتظامی کل کشور از حوادث و اتفاقات سربلند بیرون آمد و برگ زرین دیگری بر افتخارات خود آفرید.

رئیس بازرسی کل فراجا با بیان اینکه انتظامی کشور در سال گذشته ۷۲ شهید برای امنیت تقدیم نظام کرد، افزود: در سال ۱۴۰۱ پلیس برای خدمتگزاری مردم جانش را در کف دستش گرفت تا امنیت شهروندان حفظ و تامین شود.

وی بیان کرد: مجموعه‌ای که برای امنیت مردم جانش را تقدیم می‌کند، این مجموعه ارزش آفرین و قابل تقدیر است و مردم نیز قدردان مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی پلیس هستند.

معصوم بیگی اضافه کرد: یکی از دلایلی که مردم قدردان پلیس هستند، همین حضور مقتدرانه و با صلابت پلیس در ایام نوروز است که نظم و امنیت را در جامعه برقرار می‌کنند.

وی به شعار نوروزی پلیس با عنوان «نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه ای» اشاره کرد و گفت: بخش دوم این شعار تضمین کننده بخش اول بوده و اگر قرار است نوروزی متفاوت را داشته باشیم باید پلیسی مقتدر، کاربلد، حرفه‌ای و آموزش دیده پای کار باشد.

رئیس بازرسی کل فراجا ادامه داد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سازمانی مقتدر و حرفه‌ای است که انشاله در سال جدید این موضوع با جدیت دنبال خواهد شد تا شاهد پلیسی در تراز انقلاب اسلامی باشم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۴ فروردين ۱۴۰۲
بفکرمعیشت پرسنلم باشید.سخت ترین شغل کمترین حفوق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
سلام خدمت تمامی زحمت کشان نیروی انتظامی انشاالله سالی پراز خیر وبرکت برای همه این عزیزان وخانواده های محترمشان ارزومندم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
مردمم‌۱۰۰ها‌جوان‌شهید‌در‌راه‌میهن‌دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
عزت و افتخار و امنیت را مدیون نیروی انتظامی ایران هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
سلام شیروزردچوبه برای ویروس کرونا خوب است و اینکه حالاکه به من ظلم کردن .نفرین میکنم آنها که حق من که کارگرم را 50درصد از نظر خدایی باید برای من زیاد میکردن ولی نکردن و اینکه برای افراد بی خانمان دولت باید در روستاها خانه های موقت بسازد .ایانمیدانید که خداوندمیبیند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
مظلوم ترین قشر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۳ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
سلام ،

برای مبارزه با فرهنگ هایی مثل چهارشنبه های سفید ،
باید.....


من برخورد قضایی می خواهم
این افراد بخشیده نمی شوند ، حتی اگر مادر فرزندان باشند

مجازات آنها گرداندن در شهر در جلوی چشم مردم است .
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۰۱:۰۷ ۰۲ فروردين ۱۴۰۲
71 ویا 73 نبوده ودقیقا" 72 نفر بوده !!!!خدایا شکرت عدد سازی در باره تورم و........دیده بودیم اما در مورد شهدا واقعا" نوبره