رئیس پلیس راه استان قم گفت: ترافیک و میزان تردد در اکثر راه‌های دسترسی استان در نخستین روز نوروز ۱۴۰۲ سنگین و پرحجم است.

سرهنگ مختار پناهی گفت: ترافیک اکنون در آزادراه تهران به قم سنگین و از سمت قم به تهران نیمه سنگین است.

 رئیس پلیس راه استان قم: ترافیک خودرو‌ها در بزرگراه قم به سلفچگان و اراک نیز سنگین گزارش شده اما ترافیک در آزادراه کاشان به قم و قم به کاشان پر حجم، اما روان است.

پناهی در ادامه با اشاره به صف طویل خودرو‌ها در عوارضی قم به کاشان و نارضایتی مردم گفت: در آزادراه قم به کاشان اخذ عوارض به صورت نقدی نارضایتی مردم را به وجود آورده و باعث ترافیک شدیدی شده بود که اکنون کل باجه‌های اخذ عوارضی الکترونیکی شده است و صف طولانی خودرو‌ها را شاهد نیستیم.

رئیس پلیس راه استان قم در ادامه گفت: در تصادف‌های نوروزی از ۲۵ اسفند گذشته تا امروز چهار نفر جان خود را در جاده‌های استان قم به دلیل سانحه‌های رخ داده از دست داده و ۴۶ نفر دیگر مصدوم شده اند.

پناهی با اشاره به این که عامل بیشترین تصادف ها، خطای انسانی است گفت: رانندگان حتما رعایت فاصله طولی را داشته باشند و از شتاب و سرعت بی مورد خودداری کرده و برای توقف‌ها خودرو را به شانه راه هدایت کنند.

پناهی گفت: طی طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفند تاکنون ۱۶۰ خودرو که تخلفات حادثه ساز داشته اند در سطح محور‌های استان قم توقیف شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار